Tréninky

TRÉNINKY

 

 

  • Rozšiřte si znalosti a zejména dovednosti v potřebných oblastech
  • Pracujte na změně postojů svých zaměstnanců
  • Vyzkoušejte si zážitkový způsob našich tréninků

 

Tréninky v Coaching Systems jsou zaměřeny na rozvíjení znalostí, dovedností a postojů účastníků. Vedeme je interaktivní formou s využitím zážitkových technik, a to pomáhá k intenzívnímu zapojení účastníků, k jejich motivaci k rozvoji a celkovému výsledku tréninkového procesu. Realizujeme tréninky v oblasti obchodních, manažerských a všech dalších soft skills. Propojujeme psychologický přístup se znalostí business prostředí a zaměřujeme se na praktické využití znalostí a dovedností z tréninku v aktuální situaci klienta. Můžete si vybrat z mnoha tréninkových modulů, které vždy přizpůsobíme podle vašich potřeb a situace. Kurzy jsou určené pro všechny úrovně vstupních znalostí a dovedností, od základních dovedností po pokročilé úrovně. Kurzy jsou koncipovány tak, aby po jejich absolvování přinášely účastníkům a zákazníkům měřitelné výsledky.

 

 

 
8 kroků prodeje

Cíl programu:

  • Zlepšit úspěšnost obchodních jednání. 
  • Zvýšit prodejní výkon, obrat i zisk u nových i stávajících zákazníků. 
  • Posílit efektivitu jednání s klientem. 
  • Umět lépe zvládat námitky. 
  • Přesvědčivěji prezentovat výhody nabízených produktů a užitku pro zákazníka. 
  • Zvýšit motivaci prodejců pro vlastní rozvoj a další zvyšování úspěšnosti. 
  • Umět přenést znalosti a dovednosti do praxe.

 

Hlavní přínosy:

  • Rozvine u prodejců klíčové dovednosti pro identifikaci zákazníkových potřeb a zvládání složitých prodejních situací.
  • Zavedení struktury do prodejní komunikace, podpoří zavedení jednotné prodejní strategie.
  • Osvojení si principů efektivního vedení prodejních rozhovorů a pochopení důležitosti jednotlivých fází prodejní komunikace.
  • Úspěšnější zvládání námitek a přesvědčivější prezentace vlastních produktů.
  • Pomůže prodejcům vést jednání profesionálním způsobem i s problematickými zákazníky.
  • Poskytne metodu pro analýzu a zdokonalování vlastního výkonu.
  • Přispěje k budování větší loajality zákazníků a k trvalejším vztahům s nimi.
  • Získání inspirace pro další rozvíjení svých prodejních schopností.

Obsah:

  • Role a profil úspěšného prodejce.
  • Principy a zásady efektivní komunikace v prodeji.
  • Postup „8 kroků prodeje“.
  • Příprava prodejního rozhovoru.
  • Vedení prodejního rozhovoru (zahájení, zjišťování potřeb a situace zákazníka, prezentování nabídky, překonávání námitek, uzavírání rozhovoru).
  • Péče o zákazníka, rozvíjení dlouhodobých vztahů.
  • Nácvik jednotlivých fází prodejního rozhovoru na konkrétních situacích z praxe.
  • Hraní rolí, rozbor konkrétních situací.
  • Vyhodnocení prodejního rozhovoru.
  • Akční plány.

Časový rozsah:       

  • 2 dny, doporučujeme doplnit následným kurzem  za 6 – 8 týdnů (1 den)

Ambasador:             RNDr. Radek Machač

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Partnerský prodej
  • Potřebujete zvýšit efektivitu prodeje?
  • Chcete lépe poznat své silné a slabé stránky v prodeji?
  • Je pro Vás důležité nejen rychle prodat, ale i mít dlouhodobé a spokojené klienty (zákazníky)? 
  • Jaké dovednosti považujete u prodejce za určující?  

Klíčová témata           

  • role a charakteristika úspěšného prodejce
  • základy efektivní prodejní komunikace
  • 8 kroků (fází) prodeje (se zaměřením na vedení prodejního rozhovoru, zjišťování potřeb, prezentaci nabídky, uzavření prodeje)
  • práce s námitkami zákazníků
  • předpoklady dlouhodobého vztahu s klienty

Hlavní přínosy

  • osvojíte si principy efektivního prodeje
  • vyzkoušíte si v praxi klíčové prodejní dovednosti
  • získáte inspiraci k dalšímu rozvoji prodejních dovedností
  • poznáte lépe sami sebe, své silné a slabé stránky v roli prodejce
  • získáte praktická doporučení, jak docílit efektivnějšího prodeje i jak získat dlouhodobé a spokojené klienty

Určeno pro

  • prodejce, obchodní zástupce a sales (prodejní) manažery
  • všechny, kteří jsou v kontaktu se zákazníky
  • pracovníky marketingu

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry
  • sdílení know how (zkušeností, best practices)

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

 

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
MBTI v prodeji
  • Chcete lépe poznat své silné a slabé stránky v prodeji?
  • Zdají se Vám někteří zákazníci jiní či obtížnější než ti ostatní?
  • Je pro Vás důležité mít efektivní tým obchodních zástupců?
  • Co Vás napadá při spojení slov úspěšnost prodeje a osobnost?

Klíčová témata

  • základy osobnostní typologie dle MBTI
  • vliv různých osobností na vedení prodejního rozhovoru
  • komunikace s různými typy klientů
  • práce s preferencemi a styly jednání, které méně používáme
  • jednání s „obtížným“ zákazníkem
  • analýza prodejního týmu dle MBTI

Hlavní přínosy

  • osvojíte si základy osobnostní typologie dle MBTI
  • uvědomíte si, že každý klient je specifický a vyžaduje odlišný přístup 
  • poznáte lépe sami sebe, svůj tým a své klienty z hlediska různých osobnostních typů
  • zjistíte, jak Váš osobnostní typ ovlivňuje způsob vedení prodejního rozhovoru
  • získáte praktická doporučení, jak pracovat s různými typy zákazníků i jak zefektivnit firemní komunikaci
  • dozvíte se, jak můžete zvyšovat úspěšnost prodeje a současně spokojenost zákazníků

Určeno pro    

  • prodejce, obchodní zástupce a sales (prodejní) manažery
  • pracovníky obchodních oddělení, klientských center a zákaznických linek
  • všechny, kteří jsou v prodejním a servisním kontaktu se zákazníky
  • prodejní týmy

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry
  • případové studie
  • na přání zákazníka lze použít i formu videotréninku

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Dovednosti vyjednávání
  • Potřebujete zvýšit svou sebejistotu při vyjednávání se zákazníky?
  • Chcete se naučit základním principům efektivního vyjednávání v prodeji?
  • Naučte se překonávat námitky Vašich zákazníků.
  • Co se Vám spojí se slovem námitka, jaké jsou Vaše pocity?
  • Jak podle Vás vypadá ideální vyjednávač?

Klíčová témata

  • kdy a proč vyjednávat v prodeji
  • zásady efektivního vyjednávání
  • profesionální překonávání námitek
  • vyjednávání s různými typy zákazníků
  • překážky úspěšného vyjednávání a jejich překonávání

Hlavní přínosy

  • osvojíte si principy úspěšného vyjednávání
  • vyzkoušíte si v praxi základní vyjednávací strategie
  • naučíte se reagovat na námitky zákazníků
  • posílíte svou sebejistotu při vyjednávání

Určeno pro

  • prodejce, obchodní zástupce a sales (prodejní) manažery
  • produktové a projektové manažery
  • všechny, kteří jsou v kontaktu se zákazníky

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry
  • videotrénink

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Profesionální manažerské dovednosti
  • Zajímá Vás, jak docílit toho, aby Váš tým byl ještě efektivnější?
  • Chcete mít nejen efektivní, ale i spokojený tým?
  • Jste zvědavý, jak vypadá manažer – profesionál?
  • Co si představíte pod pojmem leadership?

Klíčová témata

  • principy efektivního vedení týmu
  • nezbytné předpoklady a charakteristiky manažera profesionála
  • zásady manažerské komunikace
  • manažerské styly a situační vůdcovství
  • práce s motivací jednotlivců i celého týmu
  • základy timemanagementu

Hlavní přínosy

  • osvojíte si základní principy vedení lidí
  • zdokonalíte se v komunikačních a manažerských dovednostech
  • získáte zpětnou vazbu na svůj manažerský styl i inspiraci pro další rozvoj Vašich manažerských dovedností
  • získáte užitečné rady a informace o moderních trendech řízení
  • naučíte se, jak zkvalitnit a zefektivnit Vaši manažerskou činnost

Určeno pro

  • manažery a všechny, kdo vedou jednotlivce i týmy
  • supervizory, zástupce manažerů týmů
  • potenciální kandidáty na vedení jednotlivců i skupin

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry
  • na přání zákazníka lze použít i formu videotréninku

Časový rozsah    

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Koučovací dovednosti pro manažery
  • Jak je pro Vás důležitý rozvoj a růst Vašich podřízených?
  • Zajímá Vás, jak docílit toho, aby Váš tým byl ještě efektivnější?
  • Chcete mít samostatný a spokojený tým?
  • Snažíte se neustále zlepšovat své manažerské dovednosti a rozšiřovat obzory svých znalostí?

Klíčová témata

  • hlavní principy koučování
  • základní koučovací dovednosti
  • vztah komunikace a koučování
  • předpoklady efektivního koučování a překonávání možných bariér

Hlavní přínosy

  • osvojíte si základní principy koučování
  • zdokonalíte se v komunikačních, koučovacích a manažerských dovednostech
  • vyzkoušíte si vedení koučovacího rozhovoru
  • zjistíte, jaké jsou hlavní výhody a přínosy koučování lidí (proč je dobré své podřízené koučovat)
  • naučíte se efektivněji vést svůj tým (své podřízené)

Určeno pro

  • manažery a vedoucí týmů
  • interní a externí kouče a supervizory
  • potenciální kandidáty na vedení jednotlivců i skupin

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry
  • na přání zákazníka lze použít i formu videotréninku

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Využití MBTI při vedení lidí
  • Chcete ke svým podřízeným přistupovat individuálně, seznámit se s vedením lidí z jiného úhlu pohledu?
  • Jste otevřený/á moderním trendům řízení?
  • Zajímá Vás, jak využít osobností typologii MBTI v manažerské praxi?
  • Chcete se vyvarovat chyb při práci se svými podřízenými?
  • Podle čeho volíte optimální způsob jak vést své podřízené?

Klíčová témata

  • role manažera
  • principy efektivního vedení týmu a týmové práce
  • základy osobnostní typologie dle MBTI, silné a slabé stránky jednotlivých typů
  • vliv různých osobností na dynamiku týmu
  • základy efektivní komunikace a doporučení pro komunikaci s různými osobnostními typy
  • využití osobnostní typologie při práci s lidmi (motivace, delegování úkolů, vedení lidí apod.)

Hlavní přínosy

  • osvojíte si základy osobnostní typologie dle MBTI
  • poznáte lépe sami sebe i své podřízené z hlediska různých osobnostních typů
  • zjistíte, jak Váš osobnostní typ ovlivňuje Váš způsob řízení lidí
  • získáte praktická doporučení, jak pracovat s různými typy podřízených
  • naučíte se efektivněji vést svůj tým, komunikovat s podřízenými a zadávat úkoly

Určeno pro

  • manažery a vedoucí týmů
  • členy projektových týmů
  • potenciální kandidáty na vedení jednotlivců i skupin

Formy

  • výklad
  • praktický nácvik dovedností
  • řízená diskuse

Časový rozsah    

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
MBTI v týmu
  • Spolupracuje se Vám v týmu s někým lépe a s někým obtížněji a nerozumíte tomu, proč?
  • Chcete se seznámit s týmovou prací z jiného úhlu pohledu?
  • Chcete sebe sama i své kolegy poznat nejen po pracovní, ale i osobnostní stránce?
  • Co považujete za hlavní předpoklady dobré týmové spolupráce?

Klíčová témata

  • zzáklady osobnostní typologie dle MBTI, silné a slabé stránky jednotlivých typů
  • vliv různých osobností na dynamiku týmu, týmové role
  • doporučení pro komunikaci s různými osobnostními typy
  • teorie temperamentů a kognitivních stylů dle MBTI
  • potenciální stresory a rizika

Hlavní přínosy

  • osvojíte si základy osobnostní typologie dle MBTI
  • poznáte lépe sami sebe i své kolegy z hlediska různých osobnostních typů
  • uvědomíte si, jak jednotlivé osobnosti rozdílně ovlivňují fungování týmu
  • vyzkoušíte si, jak lépe pracovat se svými silnými a slabými stránkami v týmu
  • získáte inspiraci pro svůj další osobnostní a profesionální rozvoj
  • naučíte se, jak lze jako tým fungovat lépe a efektivněji

Určeno pro

  • všechny, kdo pracují v týmech (kdo jsou součástí týmu)
  • projektové týmy a skupiny
  • týmy a skupiny, které chtějí optimalizovat svou činnost
  • manažery a supervizory týmů
  • pracovníky různých oddělení, jejichž činnost vyžaduje vzájemnou spolupráci

Formy

  • výklad
  • praktický nácvik dovedností
  • na přání zákazníka lze použít i formu videotréninku či teambuldingové aktivity

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Mentoring
  • Je pro Vás klíčové mít profesionální zákaznický servis?
  • Pracujete na tom, abyste zkvalitnili služby zákazníkům?
  • Chcete vyzkoušet efektivní metodu předávání zkušeností a zaškolování svých zaměstnanců?
  • Jak si udržet své zákazníky?

Klíčová témata           

  • principy profesionálního poskytování služeb
  • potřeby a očekávání zákazníků
  • klíčové dovednosti komunikace se zákazníky
  • jak posílit zákaznický servis
  • role a dovednosti mentora
  • nácvik mentoringových rozhovorů 
  • jak se vyvarovat chyb v jednání se zákazníky
  • Doporučení pro další rozvoj

Hlavní přínosy

  • sjednotíte firemní přístup k zákazníkům
  • získáte kvalifikované mentory ve svých týmech
  • podpoříte motivaci a profesní rozvoj prodejních týmů
  • zvýšíte spokojenost a loajalitu zákazníků
  • zprostředkujete výměnu zkušeností a best practises ve vašem týmu

Určeno pro    

  • Mentory, pracovníky HR, interní kouče a trenéry
  • Všechny, kteří chtějí pracovat na zkvalitňování zákaznického servisu
  • Všechny, kteří chtějí využít efektivní metodu mentoringu pro rozvoj svých týmů
  • Všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem

Formy

  • interaktivní trénink
  • praktický nácvik dovedností
  • rolové hry
  • možnost videotréninku

Časový rozsah

  • 2 dny trénink
  • 1 den follow-up

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:
Rozvoj týmové spolupráce
  • Chcete jako tým fungovat lépe?
  • Chcete získat zpětnou vazbu, jak fungujete v týmu?
  • Chcete lépe poznat svůj tým, jeho silné stránky i potenciální slabiny?
  • V čem je podle Vás rozdíl mezi týmem a skupinou?

Klíčová témata

  • základní principy efektivní týmové spolupráce
  • vývojové etapy týmu
  • komunikace, motivace, spolupráce, role a hry v týmu
  • klíčové znaky úspěšných týmů
  • metody optimalizace týmové spolupráce

Hlavní přínosy

  • osvojíte si zásady týmové spolupráce
  • lépe poznáte sebe sama a své kolegy v týmu i svůj tým jako celek
  • získáte zpětnou vazbu na svůj přístup k týmové spolupráci
  • získáte inspiraci pro další rozvoj svých dovedností i týmové spolupráce
  • naučíte se, jak lze jako tým fungovat lépe a efektivněji

Určeno pro

  • všechny, kdo pracují v týmech (kdo jsou součástí týmu)
  • projektové týmy a skupiny
  • týmy a skupiny, které chtějí optimalizovat svou činnost
  • manažery a supervizory týmů
  • pracovníky různých oddělení, jejichž činnost vyžaduje vzájemnou spolupráci

Formy

  • praktický nácvik dovedností
  • modelové situace a rolové hry

Časový rozsah

  • 2 dny

Pro bližší informace si sjednejte schůzku s naším konzultantem.

MÁM ZÁJEM O INFORMACE:

Referenční projekty