Zlepšit úspěšnost obchodních jednání.
Zvýšit prodejní výkon, obrat i zisk u nových i stávajících zákazníků.
Posílit efektivitu jednání s klientem.
Umět lépe zvládat námitky.
Přesvědčivěji prezentovat výhody nabízených produktů a užitku pro zákazníka.
Zvýšit motivaci prodejců pro vlastní rozvoj a další zvyšování úspěšnosti.
Umět přenést znalosti a dovednosti do praxe.
Hlavní přínosy:
Rozvine u prodejců klíčové dovednosti pro identifikaci zákazníkových potřeb a zvládání složitých prodejních situací.
Zavedení struktury do prodejní komunikace, podpoří zavedení jednotné prodejní strategie.
Osvojení si principů efektivního vedení prodejních rozhovorů a pochopení důležitosti jednotlivých fází prodejní komunikace.
Úspěšnější zvládání námitek a přesvědčivější prezentace vlastních produktů.
Pomůže prodejcům vést jednání profesionálním způsobem i s problematickými zákazníky.
Poskytne metodu pro analýzu a zdokonalování vlastního výkonu.
Přispěje k budování větší loajality zákazníků a k trvalejším vztahům s nimi.
Získání inspirace pro další rozvíjení svých prodejních schopností.
Obsah:
Role a profil úspěšného prodejce.
Principy a zásady efektivní komunikace v prodeji.
Postup „8 kroků prodeje“.
Příprava prodejního rozhovoru.
Vedení prodejního rozhovoru (zahájení, zjišťování potřeb a situace zákazníka, prezentování nabídky, překonávání námitek, uzavírání rozhovoru).
Péče o zákazníka, rozvíjení dlouhodobých vztahů.
Nácvik jednotlivých fází prodejního rozhovoru na konkrétních situacích z praxe.
Hraní rolí, rozbor konkrétních situací.
Vyhodnocení prodejního rozhovoru. Akční plány.
Časový rozsah:
2 dny, doporučujeme doplnit následným kurzem za 6 – 8 týdnů (1 den)
Ambasador: RNDr. Radek Machač